Društvene mreže Tviter, Fejsbuk i Instagram bile su tema radionice koju je u novosadskom EU info kutku održala savetnica za društvene mreže EU info centra Marija Stevuljević, koja je sa učesnicima podelila korisne savete i trikove za uspešno oglašavanje, promociju i poboljšavanje interakcije sa drugim korisnicima, bilo da se radi o korišćenju mreža u privatne ili poslovne svrhe.

„Ukoliko društvene mreže koristite za biznis, treba da budete gde je vaša ciljna grupa, kao i da budete aktivni, svakodnevno. Kod svakog posta, važno je da postoji neka vrsta poziva na akciju, umesto da se samo postave fotografija ili video. Povratne reakcije pratilaca su veoma važne, jer su one smernice za vaše dalje delovanje“, objasnila je Marija.

Ona je dodala i da je težnja Fejsbuka da ponovo postane društvena mreža u onom prvobitnom smislu odnosno da postoji više komunikacije među korisnicima i više komentara, te da ga ljudi ne koriste samo da bi skrolovali kroz news feed.

Prisutni su imali sijaset pitanja za Mariju, među kojima su bila i ona koja se tiču sponzorisanih objava, opcije za donacije na stranicama, kako da se mediji ponašaju na društvenim mrežama i koji je deo dana najbolji za objavljivanje.

Ona se osvrnula i na sličnosti i razlike koje karakterišu društvene mreže, govorila je o novinama na Instagramu kao i o pogodnostima koje nudi Tviter sa svojim kratkim i brzim objavama.