Menadžerka novosadskog EU info kutka i dugogodišnja preduzetnica Biljana Viduka govorila je predstavnicima malih i srednjih preduzeća o značaju brendiranja u EU info kutku u Nišu. Obuka je održana u okviru projekta „Razvoj robne marke – Pokreni se za posao“ koji sprovodi organizacija ENECA. Govoreći o programima koje Evropska unija sprovodi u Srbiji, Viduka je istakla da je ,,EU sa više od tri milijarde evra, najveći donator bespovratnih sredstava našoj zemlji’’. Osim o novčanoj pomoći, menadžerka novosadskog EU info kutka ogovrila je i o nefinansijskoj podršci Evropske unije poslovanju – Evropskoj mreži preduzetništva, EBRD BAS programu i Erazmusu za mlade preduzetnike.

Govoreći o finanijskoj poršci EU poslovanju, Viduka je predstavila mogućnosti apliciranja za COSME, HORIZONT 2020 i IPARD programe.

Ona je preduzetnike u Nišu uputila kako da njihov brend bude jedinstven i prepoznatljiv na tržištu. Osim o klasičnom brendiranju, bilo je reči i o digitalnom marketingu i mogućnostima koje na tom polju nude internet i društvene mreže.