Sledeće u seriji akademskih predavanja „Srbija i Evropa kroz vekove prožimanja“ koje se od februara održavaju u EU info centru održaće istoričarka umetnosti Mr Bojana Bursać Džalto. Njena tema je Izazovi brendiranja evropskih gradova: od Ajfelovog tornja do “Beograda na vodi”. Predavanje će biti održano 2. juna od 18 časova.

Prijave za predavanje su obavezne i zainteresovani se mogu javiti na info@euinfo.rs ili na 011/40-45-400 do 02.06. do 12h. Predavanja se održavaju u prostorijama EU info centra u ulici Kralja Milana 7 u Beogradu.

Mr Bojana Bursać Džalto je magistrirala u oblasti kulturnog menadžmenta na Univerzitetu umetnosti u Beogradu i Univerzitetu Lumiere Lyon 2. Koordinatorka je međunarodne saradnje na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i menadžer Instituta za studije kulture i hrišćanstva

Sažetak predavanja:

Cilj predavanja je da objasni šta čini brend grada, a zatim sledi predstavljanje nekih od načina na koje je moguće brendirati grad. Tom prilikom biće ukazano na izazove i odgovornost svih onih koji u tom procesu učestvuju. Primeri evropskih gradova – brendova (Pariz, Amsterdam, Salcburg, Bilbao i dr.) i glavne karakteristike njihovog “brenda” (materijalno i nematerijalno nasleđe, manifestacije, kapitalni projekti izgradnje) biće sagledani kroz strategije brendiranja i marketinga grada. Posebna pažnja biće usmerena ka neophodnosti usvajanja vrednosti koje grad-brend predstavlja, i njihovoj vizuelizaciji. Opasnosti koje brendiranje nosi i razlozi zbog kojih je potrebno posmatrati brendiranje kao deo šireg procesa građenja identiteta grada biće analizirani i na primeru Beograda.

Raspored i teme predavanja možete saznati ovde