IV Regionalna konferencija posvećena manjinskim i lokalnim medijima održaće se 5. novembra u Beogradu, u Asocijaciji medija Srbije, pod nazivom Razvoj medijskih brendova – da li smo spremni na promene?

Konferenciju organizuju Magyar Szó, Media Change, Asocijacija medija Srbije, Heror Media Pont, Giacomelli media i Centar za razvoj manjinskih i lokalnih medija pod pokroviteljstvom Sekretarijata za kulturu i javno informisanje AP Vojvodine,  Delegacije EU u Srbiji i EU Info Centra.

Težište ovogodišnje konferencije biće na temama i razrešavanju dilema kako manjinski mediji u Srbiji i regionu razvijaju brendove svojih medija i koliko su menadžmenti medija spremni da eksperimentišu sa svojim medija  brendom/brendovima.

Na konferenciji će se postaviti i pitanje u kolikoj meri se tržište uključuje u proces razvoja manjinskih medijskih brendova i da li je horizontalno i vertikalno povezivanje manjinskih i lokalnih medija – novina ili jedini izlaz. Učesnici konferencije, renomirani stručnjaci iz Srbije i regiona i zainteresovana šira javnost takođe će imati priliku da sagledaju medijsku sadašnjicu kroz pokušaj da odgovore na pitanje da li je proces promena u medijima indikator prevazilaženja dominacije politike  u životu društva?

Cilj konferencije jeste da se kroz tri panela kod manjinskih i lokalnih medija unapredi razumevanje za potrebu i nužnost razvijanja novih komunikacionih strategija prema zajednicama sa kojima komuniciraju, prema novoj čitalačkoj publici i prema većinskom narodu i drugim manjinskim zajednicama kako bi ih zainteresovali za događanja u svojoj zajednici.

Konferencija počinje u 9:30 časova u prostorijama Asocijacija medija Srbije, Ljube Jovanovića 9c u Beogradu a kotizacija za učesnike je 10.000.- dinara. Generalni sponzor IV Regionalne konferencije posvećene manjinskim i lokalnim medijima je NLB Bank. Partneri konferencije su i kompanije Gorenje i Triglav.

Prijava na konferenciju vrši se preko sajta.

Agendu konferencije možete preuzeti ovde.

Rok za prijavu za ovu konferenciju je istekao.